بزرگترین دیزنی لند جهان
نوشته شده توسط : ویلیام هوم

در واقعیت، بزرگترین و معروف‌ترین دیزنی لند جهان در ایالت فلوریدا، ایالات متحده قرار دارد و به نام "والت دیزنی ورلد" (Walt Disney World) شناخته می‌شود. این مجموعه عظیم تفریحی در شهر اورلاندو واقع شده و شامل چندین پارک تفریحی و منطقهٔ تفریحی متنوعی است.

والت دیزنی ورلد شامل اجزای مختلفی همچون:

  1. ماجیک کینگدوم (Magic Kingdom): این پارک، با قلعه سیندرلا و شخصیت‌های دیزنی کلاسیک، از جمله میکی ماوس و مینی ماوس، یکی از مقصدهای محبوب و شناخته شده در دنیای تفریح است.

  2. یوروپ کینگدوم (Epcot): این پارک به فضای علمی و فرهنگی اختصاص دارد و تجربه‌ی متفاوتی از جهان را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

  3. هالیوود استودیوز (Hollywood Studios): این پارک معتبر به تجربه‌های مرتبط با صنعت سینما و شخصیت‌های معروف دیزنی می‌پردازد.

  4. آنیمال کینگدوم (Animal Kingdom): این پارک به ماجراجویی‌های مرتبط با دنیای حیوانات و طبیعت می‌پردازد.

همچنین، والت دیزنی ورلد دارای اقامتگاه‌های مختلفی نیز است که به عنوان بخشی از تجربهٔ بازدیدکنندگان از این مجموعه ارائه می‌شوند. در اینجا می‌توانید از تمامی امکانات تفریحی و سرگرمی دیزنی لند لذت ببرید و به شخصیت‌های دیزنی معروف برخورد کنید.

در والت دیزنی ورلد نیز، ماگ‌ دیزنی با طراحی‌های مختلف و تصاویر شخصیت‌های مورد علاقه، جزء محصولات معمولی هستند و گردشگران می‌توانند آنها را به عنوان یک یادگاری از سفر به این دیزنی لند بخرند.





:: برچسب‌ها: بزرگترین دیزنی لند جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: